Судзиловська і тарханова розповіли про перспективні бренди

22

У москві пройшов 36-й сезон міжнародної виставки моди cpm-collection premiere moscow і перша спеціалізована ділова платформа індустрії lingerie-dreams by cpm body&beach.

У цьому сезоні було представлено понад 700 брендів дизайнерського одягу та модної білизни з 20 країн колекції майбутнього сезону весна/літо 2022. Виставка традиційно cpm приваблює не тільки велику кількість виробників і байєрів з усього світу, а й локальних медійних осіб — популярних зірок музичної та театральної сцен, телеведучих, дизайнерів та інших публічних персон. Які ж нові бренди запали в душу головним красуням нашого шоу-бізнесу?

” на виставці я познайомилася з брендом верхнього одягу dolche moda. Вони виробляють пальто європейської якості, їх моделі актуальні сьогодні, завтра і я впевнена – будуть затребувані і цікаві навіть через десятки років. Якість одягу відмінна: вона виконана з тканин високої якості-альпака, бебі сурі альпака, шовкового ворсу, шовкового велюру і штучної норки”, – розповіла олеся судзиловська.

” для мене і я впевнена — багатьох жінок-важливо приміряти і помацати одяг наживо, навіть незважаючи на нові технології — наприклад, онлайн-примірочні, коли ти можеш вибрати відповідні моделі за певними параметрами. Для нас важливо розуміти, як тканина, її фактура виглядають в реальності. Здорово, що на cpm представлені тенденції майбутнього – я маю на увазі тенденції майбутніх сезонів, і мені, як гостю, приємно побачити таке різноманіття — від класичних моделей до арт-форм. Я познайомилася з брендом жіночого одягу n. O. M. I-в назві якого перші букви імен засновників і два важливих властивості — комфорт і якість. Обмежений тираж виробів, що дає можливість бути індивідуальним, твідові пальто, плащі і куртки з водовідштовхувальних тканин, сукні, базові костюми і блузи. Це дуже круто!» – поділилася емоціями глафіра тарханова.