C екрану в життя

366

Коллекции

В коментарях виник розмова про життя віртуального бренду Zimaletto і мені стало цікаво подивитися, чи існує вона досі? Про те, що компанія після закінчення серіалу «Не родись вродливою» почала цілком реальне виробництво я дізналася з журналу Marie Clair, де публікувалися інтерв’ю з Неллі Уваровою в сорочках від Zimaletto. Це було більше року тому, здається, і більше я про бренд нічого не чула. Російські фешн-журнали не показували їхні речі і мені здалося, що проект вийшов невдалим і вже встиг почити в бозі. Але за мотивами коментарів я полізла копатися в мережі і знайшла офіційний сайт компанії, на якому говориться, що все у них добре і навіть вже випущена колекція осінь-зима 09\10. А я поки що хочу показати вам весняно-літню колекцію цього сезону.

Ось що вони пишуть самі про себе на своєму сайті:

Торговий дім «ЗІМАЛЕТТО» був заснований навесні 2006р. в результаті покупки у компанії «Амедіа Фільм» назви віртуального бренду Zimaletto. У липні 2006р., на території заводу «Арма» (Арт-Ангар) пройшов перший показ модного бренду Zimaletto сезону Осінь-Зима 2006/7. Колекція з чуттєвим назвою «Італійка в засніженій Росії» було прийнято на «ура». Домінантою в колекції стали хвилясті сукні з шовкової органзи, мережив, шифону, вовняної марлевої тканини. Одне з провідних глянцевих видань написало про Zimaletto як про народження нової зірки на fashion небосхилі, у якій світове майбутнє.

Колекції Zimaletto вибирають сучасні інтелектуали, молоді жінки і чоловіки, поціновувачі поетичного дизайну, відмінної якості матеріалів і пошиття, відточеності лекал, а головне — креативних ідей.

Незрозуміло, правда, наскільки вірно вибрана цільова аудиторія і як йдуть продажу. Було б цікаво дізнатися цю інформацію.

Фото — zimaletto.ru

0

попередня стаття“знала, куди йшла”
наступна статтяАнна на шиї: як психологічні експерименти зигмунда фрейда над молодшою дочкою завдали непоправної шкоди її психіці