Як вибрати нічний клуб

11-17-2021

Запорука успіху клубного бізнесу-оригінальна концепція, правильно підібрана цільова аудиторія і хороша музика. Також хочемо вам порекомендувати нічний клуб у Львові  , це найкращий клуб для відпочинку .

 Основні відвідувачі нічних клубів-молодь 18-35 років.

Любителі нічного відпочинку з усього міста стікаються саме в центр, тому що тут великий вибір різних розважальних закладів – нічних клубів, ресторанів, кафе і барів. Клубна молодь часом проводить всю ніч в подорожах з одного місця в інше, вишукуючи цікаві програми і набираючись нових вражень.

Найвища заповнюваність у клубів, чиї основні відвідувачі-студенти. Частка таких закладів-майже 80%.

Більш прибуткові демократичні молодіжні клуби, схожі на дискотеки. Популярність їм забезпечують відомі ді-джеї і скандальні шоу. Власники таких клубів заробляють за рахунок великого обороту. Як правило, вони вміщають від півтори тисячі чоловік і більше, а пускають туди практично всіх. Тому, незважаючи на невелику суму середнього чека (300-500 грн), за рахунок масового потоку клієнтів вдається зібрати хорошу виручку. В середньому прибуток демократичного танцювального клубу становить $50-65 тис.на місяць.

Найбільш прибутковими є дорогі елітарні клуби, так як їх відвідувачам доводиться викладати «круглі» суми за відпочинок. Вартість середнього чека там може перевищувати $70. Однак аудиторія дорогих закладів дуже нечисленна. Відкривати нові дорогі клуби ризиковано-їм може не вистачити “золотої публіки”.

Багато закладів являють собою вузькоспеціалізовані клуби “за інтересами”, наприклад, стриптиз-клуби, клуби для жінок або геїв. Річний оборот тільки гей-клубів у столиці перевищує $2 млн.але доходи власника одного гей-клубу рідко перевищують $30 тис. На місяць. Дохід стриптиз-клубів залежить від кількості та якості додаткових послуг, на кшталт «приватного стриптизу» в окремих vip-апартаментах. З їх допомогою середній прибуток клубу може збільшитися на 12-20% і досягати $70 тис.на місяць.

Найбільший дохід – $400-500 тис .на місяць – отримують власники нічних клубів, що входять до складу казино і розважальних комплексів. Комплекси хороші тим, що їх відвідувачі можуть знайти тут відпочинок на будь-який смак-подивитися кіно – пограти в боулінг, більярд або в ігрові автомати, потанцювати на дискотеці, поїсти в ресторані, заглянути в стриптиз-бар…

1 окрему нішу займають клуби-сезонники. Їх організовують максимум на півроку з метою «зняти вершки» і перейти до реалізації нового концептуального проекту. Таким, наприклад, є клуб, який змінює кілька разів на рік свою назву і концепцію: «зима», «літо», «осінь».

Запорука успішності клубу-наявність цікавої концепції. Ідей, здатних заманити клієнтів, безліч. Наприклад, клуб “брудні танці” свого часу привернув молодь і завоював свою популярність завдяки танцям в стилі героїв однойменного американського фільму.

Один з визначальних факторів для тематичного клубу є і музичний фон. Завдяки його правильному підбору можна залучити досвідчену в музиці аудиторію.

Деякі клуби роблять ставку на модний напрямок в музиці r’n’b. Гостей таких закладів притягує можливість живцем побачити свого музиканта-кумира. У дні концертів у клубів аншлаг.

Ще одним популярним напрямком столичних клубів стала латиноамериканська музика. Охочих виконати під неї «запальні» танці хоч відбавляй. У деяких закладах спеціально організовують навчання цим танцям. Попит на цю послугу просто колосальний.

До 70% прибутку нічному клубу приносять постійні відвідувачі. Тому ще на етапі розробки його концепції дуже важливо правильно визначити цільову аудиторію. Залежно від цього підбирається інтер’єр, музика, напої, встановлюються ціни і рівень обслуговування. При цьому одна і та ж концепція не може існувати вічно. Щоб постійним відвідувачам було завжди цікаво, доводиться весь час шукати нові цікаві «фішки». Щоб готувати нові програми, арт-менеджери повинні бути в курсі всіх останніх подій у світі музики, відстежуючи останні тенденції модного клубного життя. Інформованість промоутера дозволяє йому генерувати унікальні ідеї і правильно вибирати творчі колективи, для виступу в клубі.

Творчі пошуки завжди базуються на вивченні запитів і побажань клієнтів. Дізнатися, що хочуть відвідувачі, можна в ході анкетування або бесід з гостями клубу.

У жорсткій конкуренції виграють ті заклади, які здатні надати своїм гостям найбільшу кількість послуг. У кожному клубі обов’язково повинен бути бар або ресторан. “точки харчування” приносять нічному клубу найбільшу частку виручки – 50-80%. Тому в багатьох клубах на етапі face-контролю намагаються відсікати людей, які не збираються активно витрачатися на їжу і випивку. Якщо дозволяють площі, нічні клуби доповнюють комплекс розваг ігровими автоматами, більярдом і боулінгом. Їх наявність дозволяє збільшити прибуток на 25-40%.

Одна з проблем нічних клубів, що орендують великі площі – – їх неефективне завантаження. Більшість закладів активно працюють лише кілька ночей на тиждень. Господарі дивляться на цю проблему по-різному. Хтось включає всі простої в бізнес-план. А хтось експериментує, намагаючись заповнити цікавими заходами всі вечори, організовуючи, наприклад, кінотеатри або школи танців.

У більш вигідному становищі виявляються клуби, які мають в своєму комплексі ресторани або кафе. Вдень такий заклад працює як ресторан, а ввечері плавно переходить у формат нічного клубу.