Пробачать і повнять: чому леді газі не йдуть образи з фільму ” будинок гучії»

23

Відразу визначимося з тим, про що піде мова. Зовсім не про те, як леді гага впоралася з роллю колоритної патриції реджані і навіть не про те, як художнику по костюмах (джанті йейтс) вдалося втілити візуальну картинку. Тут нема про що довго міркувати: і в тому, і в іншому випадку робота виконана блискуче. Питання в іншому… Якби леді гага, надихнувшись цим образом, вирішила перенести його у власну модну повсякденність, ви б порахували, що це хороша ідея?

Іншими словами, зараз нам потрібно буде проаналізувати образ гаги-патриції в банально-побутовому ключі, оперуючи термінами — «йде / не йде». Щоб цього зробити максимально обґрунтовано, доведеться відмовитися від техніки «я так бачу» і зрозуміти, що ж саме ми бачимо, коли мозок видає вердикт «за» або «проти». Якщо ви ніколи про це не замислювалися, то прямо зараз на вас обрушиться такий потужний інсайт, після якого ваша гардеробна життя колишньої вже не буде точно.

Коли ви зробили модну укладку і раптом побачили в дзеркалі жінку, яка на очах постаріла років на п’ять або поправилася на аналогічне число кг, це говорить лише про одне-налаштування не збіглися…

«йде / не йде» — це побутова формулювання, що ілюструє роботу принципу подібності. Нам йде те, що цитує особливості нашої зовнішності. На тлі “подібного” риси виглядають адекватно, а загальний вигляд здається більш гармонійним. Щоб річ “йшла”, вона повинна повторювати ваші природні кольори, лінії і масштабність.

Чи збіглися налаштування зовнішності леді гаги з тими, які продиктував образ патриції реджані-гуччі? пропонуємо розібратися в цьому питанні з почуттям, толком і вивченням конкретних алгоритмів.

Налаштування на патрицію

Перед художницею по костюмах стояло завдання зробити з леді гага розкішну і сексуальну італійську жінку. Принаймні, саме так себе позиціонувала патриція реджані-гуччі. Ми не будемо говорити про те, наскільки цей градус пристрасті і рівень розкоші був гармонійний для неї самої. У 70-80-ті від поняття природної краси жінки були дуже далекі, а в прояві індивідуального стилю вкрай обмежені диктатом стереотипів.

Патриція, як і багато її сучасниць, намагалася брати від модного життя краще і побільше. Самі елементи виразності теж не виходили за рамки загальноприйнятих канонів. Дама, яка хотіла виглядати сексуально-жіночно, робила ставку на облягання, яскраві кольори, блискучі фактури і велика кількість прикрас. При бажанні проявити свою романтично-жіночну іпостась, вона підключала інший стандартний набір: мереживо, горох, квіточку і перли. Константою і в тому, і в іншому сценарії залишалася зачіска. І сексуальність, і романтичність асоціювалася виключно з кучерями.

«налаштування» леді гаги

Щоб зрозуміти, як зовнішність леді гаги відреагувала на сусідство з класичними проявами жіночного стилю, нам потрібно розібратися з одним з найважливіших елементів її особистого б’юті-коду — лінійністю. Якщо ви не чули про стильові типажі двін ларсон, то детально про них можна почитати тут. Якщо чули, то знаєте, що лінії зовнішності найбільш повно розглядаються саме в цій теорії. Дізнавшись свій стильовий типаж, можна зрозуміти, які саме елементи оформлення підтримують і розкривають вашу красу, а які ламають всю гармонію.

Хто леді гага за типажем

Виявити типаж без тестових фото — штука складна, але зробити прикидки по основних лініях цілком реально. Великий плюс в тому, що у нас є можливість перевірити реакцію особи на різне оформлення, адже наша модель — справжній модний експериментатор.

типаж леді гаги-драматик-гамін. основна лінія зовнішності-витягнута і гостра. Також присутній більш дрібна геометрія і динаміка — поєднання кіл і кутів. Чого в зовнішності немає, так це плавних і підкреслено м’яких ліній. А ще, тут немає дрібних деталей, так як масштабність рис варіюється від середньої до великої.

Що все це означає для оформлення зовнішності? підкреслена гострота вимагає цитування у всіх елементах: силуеті, деталях крою, аксесуарах, зачісці. Коли поруч з особою виявляються чіткі геометричні деталі, воно набуває скульптурність. Так як гостра лінія «несуча”, вона збирає всі елементи зовнішності і подає їх в кращому ключі. Якщо ми говоримо про жакеті, то це завжди вугільний лацкан, якщо про зачіску, то — довгі витягнуті пасма у особи або волосся, гладко зачесане назад. Так як в зовнішності є ще гамін, а це дрібно-геометрична і динамічна лінія, то зухвалі асиметричні зачіски теж працюють непогано. Але тут є одна важлива деталь-пасма повинні створювати гострі лінії. Також важливо всі ці маніпуляції – від вибору розміру лацкана до рішень в стрижці волосся — проводити з дотриманням масштабності. Іншими словами-ні в чому не можна дрібнити.

Що не так з гагою-патрицією

На прикладі образів патриції реджані, яку блискуче зіграла леді гага, ми можемо обговорити найголовніші модні протипоказання, які є у стильового типажу «драматик-гамін».

По-перше, це округла і плавна лінія. Дрібні кучері – найнебезпечніша зачіска для гострої зовнішності. Що відбувається, коли драматик-гамін завиває волосся, намагаючись здаватися жіночніше? він зміщує акценти. Тепер від несучих конструкцій, які збирають особа, увага спрямовується на все саме кругле, що в ньому є. У разі леді гага це щічки і округлі очі. Можливо, це і мило, але без акцентування кутів зовнішність явно втрачає у виразності. Якщо кучерики ще й дрібні, ситуація стає зовсім сумною: особа або певні його риси починають здаватися більшими, ніж вони є насправді.

1/3

legion media

Горошок — це це один з найнебезпечніших елементів, який може встертися на модному шляху драматика-гаміна. Округлі принти пробачать “гостру” зовнішність, так як не знаходять з нею належної зчіпки по лініях. Якщо вони ще й з дрібно-кучерявою зачіскою поєднуються, то ефект «пробачить і повнить» гарантований. На жаль, в образах патриції реджані ця комбінація зустрічається досить часто. Взяти хоча б “горохове” плаття yves saint laurent. Його можна було б дотягнути до вугільної зовнішності леді гаги, так тут є і чіткий силует, і гостро-геометричний виріз, але плавні і витіюваті лінії зачіски поставили хрест на цій затії…

Що залишаємо

Чи можна знайти в образах гаги-патриції вдалі рішення для лінійності драматика-гаміна? зрозуміло, вони траплялися. Більшість образів витягнув на собі макіяж. При такому поєднанні ліній буквально показані чіткі стрілки і підкреслені губи. Ми бачимо, як обидва цих елемента оформлення підсвічують вугільні риси леді гаги, відсуваючи на задній план підвищену округлість (перлинні сережки і намиста). Зачіска стає куди адекватніше до кінця фільму, коли екранна патриція позбавляється від дрібних кучерів і робить більш коротку стрижку. Корисно для власниць аналогічних ліній вивчить і те, як особа гаги перетворюється, коли в портретній зоні раптом з’являється вугільний комір або виріз. Припухлість щічок відразу поступається місцем вилицям, і особа починає здаватися більш точеним і аристократичним.

Ольга астаф’єва