Як написати класний відгук

Ось п’ять вагомих аргументів, чому відгуки мають величезний потенціал. Якщо Вас цікавить препарат , то рекомендуємо почитати відгуки на сайті https://ua.otzyvyotricatelnye.com-2/

  • Відгуки-відмінний спосіб розташувати до вас людей. Коли ви відгукуєтеся схвально про чиюсь роботу, товар, явище і т.д., ви маєте у своєму розпорядженні до себе однодумців і людей, залучених в те, про що ви пишете.
  • Відгуками споживачі схильні вірити найбільше. Ніякі запевнення на сайтах і в продають текстах не зрівняються за своєю переконливістю з реальним відкликанням.
  • Перш ніж що-небудь купити, багато хто шукає відгуки про продукт або продавця. Зверніть увагу, багато людей купують, грунтуючись на тому, що говорять інші споживачі.
  • Відгуки породжують дискусію. Конструктивний відгук, що ініціює діалог, може здорово стимулювати активність в соціальних мережах і блогах, на форумах і тематичних порталах.
  • Люди схильні читати відгуки, навіть якщо вони не читають основний текст. Зрозуміло, якщо ці відгуки їм цікаві. Для Вас-це найпотужніший маркетинговий інструмент і потужний важіль впливу.

Зверніть увагу на одну дуже важливу річ. Люди завжди відчувають, коли відгуки написані різними реальними людьми, і коли їх штучно генерувала одна людина. Просто тому що існує ряд показників, які люди оцінюють інтуїтивно, на підсвідомому рівні. Якщо ви врахуєте ці показники, Ваші сфабриковані відгуки будуть практично не відрізняються від реальних (якщо для Вас це актуально).

Крок № 1 (найважливіший). Мета відкликання
Якщо у Вашого відкликання немає мети, то толку від нього мало. Поясню на прикладі. Припустимо, у Вас є своя фірма, і ви хочете опублікувати відгуки задоволених клієнтів.

Більшість допускає одну і ту ж помилку: публікують відгуки, які не мають мети. Тобто відгук, написаний заради відкликання. Це неправильно. І ось чому.

Крок № 2. Мова цільової аудиторії
Коли ви пишете відгук на продукт, призначений для простих людей канцелярською мовою-це погано. Аналогічно погано і зворотне. Ця типова помилка вже ” спалила “не одну сотню горе-райтерів, які звикли писати універсальні відгуки”для всіх”. Також погано працюють побиті кліше.

Крок № 3. Мотив
Чи замислювалися ви коли-небудь, чому люди, взагалі, залишають відгуки? Хоча, ні, запитаю інакше: чому люди не залишають відгуки? Правильно, тому що їм просто лінь. Звідси висновок: для того, щоб людина залишила відгук, у нього повинен бути якийсь мотив. Як правило, джерелами мотивації є три фактори:

Коли ви пишете природний відгук, мотив у Вас вже є. Коли ви пишете штучний відгук, наприклад, тому що попросили або просто потрібно написати, пам’ятайте, що мотиву у Вас немає і його потрібно знайти або зробити вигляд, що він є. В іншому випадку правдоподібність такого відкликання буде страждати.

Крок № 4. Емоційність відкликання
З попереднього кроку ви вже знаєте, що емоції-це один з мотивуючих факторів для написання відгуку. Емоційність умовно можна розділити на три групи:

Відгук в нейтральному ключі. У ньому відчувається самовираження автора.

Зверніть особливу увагу: намагайтеся уникати зайвої нудотності у відгуках. Коли все занадто добре і солодко — це неприродно.

Крок № 5. Конкретика
Чим більше конкретики буде у відгуку, тим більш правдоподібним він виглядає. Проте, не варто пускатися в крайнощі. Якщо є реальні цифри, реальні досягнення, все, що можна виміряти, то присутність таких даних буде тільки на користь.

Крок № 6. Атрибути природності відкликання
Якщо всі ваші відгуки написані ідеально літературною мовою і без помилок, це викликає підозри. Реальні відгуки містять помилки, сленг, КАПС, дужки-смайли, знаки оклику і т.д., в залежності від того, хто пише відгук і які завдання перед відкликанням стоять. Пам’ятайте про це. Даний крок не актуальний для написання характеристик і офіційних відгуків.

Крок № 7. Щирість
Останній крок, але не за значенням. Коли ви пишете відгук, постарайтеся зробити його щирим (або наповнити його щирістю, якщо ви цей відгук фабрикуете). Сказати по правді, це найпростіший і в той же час, найскладніший крок. Як його робити — вирішувати вже Вам. Читачі відчувають щирість, це та сама компонента, яка викликає довіру. І саме тому набагато краще, коли відгуки пишуть для вас реальні люди, оскільки справжню щирість не можна нічим замінити.